10 Temmuz 2012 Salı

internetsizimmmm !!


Yazlığa geldiğimizden beri, blogum güzel bloguma iki kelam edemedim.Sebebine gelince; birincisi; hiç mi hiç vakit bulamıyorum. İkincisi ve en önemlisi ; internetim yok maalesef. Dedemiz kış boyunca  bizim için internete üye olmuştu fakat, ancak   kısıtlı zamanlarda , ve sadece bazı hafta sonları misafirliğe gidebildik. Bu zamanlarda da internete ihtiyacımız olmuyor diye iptal ettirmiş.Şimdi uzun süreli kalıyorum, fakat internetin olmadığı bir döneme rastladım:) Allahtan telefonumdan bağlanmam mümkün oluyor da kısıtlı da olsa bir kaç satır yazıp, internete girme imkanım olabiliyor.

Yazlığa geldiğimizde ilk hafta bebek telsizimiz olmadığı için çok zorlandık. İstanbul' da ki evim tek katlı , her mesafeden Emiroşumun sesini rahatlıkla duymam mümkün olduğu için hiç ihtiyaç hissetmemiştim.Fakat burada evimiz iki katlı ve beşik ikinci katta. O mesafeden sesini duyarım diye düşünmüştüm fakat evin önündeki terasta otururken sürekli ağladı mı uyandı mı diye stres içinde oturuyordum.Bir kaç seferde uyandığı halde ben onu duyana kadar çok şiddetli ağlamaya başladığı için ilk fırsatta bebek telsizi almaya karar verdik.Bulunduğumuz kasabada bebek telsizi mevcut olan tek  bir bebek mağazası vardı o da Chicco. Mecburen oradan aldık.Telsizi alırken de orada gördüğüm oyuncak bir bebek telefonu ilgimi çekti tam mağazadan çıkarken onu da sepete attım.Almaz olaydım. Aldığım ürünlerin hepsinde sorun çıktı maalesef.Bebek telsizi inanılmaz parazit yaptığı için bulunduğumuz yerde sesten oturamadık.Oyuncak bebek telefonun da sesi o kadar az çıkıyordu ki Emiroşun duyması neredeyse imkansız.Paketleri hiç bozmadan tekrar kapattım ve mağazaya geri götürdüm. İstanbul'da alışveriş yaptığım hiç bir mağazada iade konusunda sorun yaşamadığım için başıma geleceklerden habersizdim.Ben çoğu alışverişimi "e-bebek" mağazasından yapıyorum ve neredeyse her şeyi çok rahatlıkla, hatta ve hatta fişsiz bile değiştirebiliyorum. Aynı şekilde C&A mağazası alışverişten üç ay sonra bile iade kabul ediyor.

Mağazaya geri götürdüğümde inanılmaz kaba bir şekilde iade kabul edemeyeceklerini ancak ürünleri teknik servise gönderebileceklerini söylediler.Telsizde sorun  olmadığını pillerinin iyi şarj edilmesi gerektiğini , fakat bebek telefonunda gerçekten arıza olduğunu söylediler.Aynı telefonun başka bir tanesini ile kıyasladılar, pilleri değiştirip, tekrar baktılar "alet bozuk bunu servise göndereceğiz" ama telsizi tekrar deneyin dediler. Bütün ısrarıma rağmen değişimi kabul etmediler.Dün ise mağaza beni arayıp teknik servisin telefonu geri gönderdiğini ve bir sorun olmadığını söylediler. İnanamadım. Mağaza  şöyle bir açıklama yapıyor." Evet ürün arızalı fakat biz bir şey yapamayız.Genel merkez sorunu kabul etmiyor, bu yüzden genel merkezi arayıp hakkınızı arayın.Biz sorumluluk kabul etmiyoruz, Chicco ürününün arkasında durmuyorsa biz ne yapalım???" Pardon da siz kimsiniz?? . Ben ürünü Chicco mağazasından almadım mı?? Gidip İtalya'da ki genel merkezden mi aldım??Bu konuda maalesef ne dediysem işe yaramadı. Velhasıl  tonla para harcayıp iki bozuk ürünle kalakaldım. Hala şaşkın ve sinirliyim.Bakalım ....Türkiye genel merkezine ve İtalya genel merkezine mail atıp, sizi mahkemeye veriyorum deyince bir sonuç alabilecek miyim? Hayır sanmıyorum ama en azından sinirimi biraz çıkarıp, belki biraz da içimi dökebilirim.

Küçük bir kasabanın, küçük bir mağazasından alışveriş yaparken çok dikkatli olmak gerekiyormuş.Ve hatta eğer mümkün ise hiç almamak en iyisiymiş...Büyük marka diye düşünüp markaya aldanmak yetmiyormuş maalesef...

2 yorum:

  1. çok güvendiğim bir markaydı ama uyardığın için saol,blogger annelerden keşfettim seni, takibe alıyorum hemen banada beklerim
    bebekvesaire.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ziyaretin için:) ben de sana geldim fakat üye olamadım:)daha doğrusu beceremedim galiba:) tekrar deneyeceğim...

      Sil