18 Kasım 2012 Pazar

hastayiz:(

Emir tatlisi ve ben fena halde hastalandik. Ana ogul burnumuz akiyor ve oksuruyoruz. Emir tatlisinin atesi de var. Bu onun ilk ciddi hastaligi. İsin kotusu Persembe gunu yurtdisina yeni memleketimize gidiyoruz ve
hazirlanmamiz gerekiyor. İki gecedir neredeyse hic uyumadik. Offf offf ben neyse de oglusumun hastaligi bana cok dokunuyor. Onu oyle gorunce kolum kanadim kiriliyor. Gozumden sakindigim oglusum, hastaligi malesef bizi İngiltere'den ziyarete gelen kucuk kuzeninden kapti. Ayni sekilde ben ve babaannemiz de ...Ailecek hastayiz yani. Umarim Persembe gunune kadar iyilesiriz ve sag saglim babamizin yanina yeni evimize gideriz. İyilesemezsek gidisimizi ertelemek zorunda kalabiliriz. Yeni ulkemizde doktor ve hastane durumlarini henuz bilemiyorum.Daha ilk gidiste, akisamadan, hasta hasta oralarda ugrasmak istemiyorum. Bize iyi dileklerinizi gonderin de biran once iyileselim:)



8 yorum:

  1. CANIM YA GEÇMİŞ OLSUN SADECE 3 GÜN ETKİLİ OLUYOR BU GRİP ETKİSİNİ AZALTIR TAKVİYE İLAÇLAR KULLANIN BOL BOL SIVI TÜKETİN VE HERGÜN MUTLAKA DUŞ ÇOK ÖNEMLİ BAKTERİLERİ UZAKLAŞTIRIYOR EVİN İÇERİSİNİ DE BOL BOL HAVALANDIR MALUM AYNI HAVAYI TENEFÜS ETMEK İYİLEŞME SÜRECİNİ UZATIYOR... UMARIM İKİNİZDE EN KISA SÜREDE SAĞLIĞINIZA KAVUŞURSUNUZ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler iyi dilekler ve tavsiyeler bana iyi geldi:) Emir tstlisi cok hasta oldu, cok hirpalandi. Su siralar yapisik geziyoruz. Kucagimdan inmiyor:) ben de bir fenayim ki. 3. Gunu bekliyoruz sabirsizlikla:)

      Sil
  2. oyyy kuzuuu çok geçmiş olsun, inşallah iyileşir yola çıkmadan.bende bol sıvı diyorum.zaten pek iştahı da olmasa gerek şu anda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah . Bugun de kotuyuz ama atesimiz dustu allahtan:) hic bir sey yediremiyorum sadece emiyor. Biraz da su iciyor o kadar

      Sil
  3. Çok çok geçmiş olsun, insan kendinden geçiyor da çocuğun hastalığı fena üzüyor:( Hemencecik iyileşin ikiniz de inşallah, yeni memleketinize sağlıkla, sıhatle gidin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Hastalik cok zormus..,insallah:)

      Sil
  4. Ahh çok geçmiş olsun kıyamam ben size :( Allah bir an önce şifa versin.Ben bu şirin Emir tatlısına kıyamam...Dualarım sizinle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim:) iyi dileklerinizle insallah cabucak iyilesecegiz:)

      Sil