20 Ocak 2013 Pazar

eeee bebek

Yeni ulkemize tasinmadan once, tekerlekleri calismayan, acilip kapanma mekanizmasi calismayan ve bunun gibi birkac sorunu daha olan mama sandalyemizi ,satin aldigimiz "e-bebek" magazasina goturduk. Urunun uc yil garanti suresi vardi ve biz sadece alti ay kullanabilmistik. Ustelik de en iyisi olsun diye bir ton para verip " Peg Prego" almistik ( ki ben hu kadar para vermeyi hic istememistim ama kocacigim her seyde oldugu gibi bunda da pahali olan iyidir mantigi ile almakta israr etmisti) Sonuc olarak bir ayin sonunda Turkiye 'ye dondugumde mama sandalyemizin akibetini ogrenmek icin "e-bebek" magazasina gittigimde gordugume inanamadim. Verdigim mama sandalyesi hurda halinde, her yeri siyah yag lekelerine bulanmis , ust tablasi lekelenmis ve cizilmis olarak ve ustune ustluk tekerlekler yapilamadan bize teslim edilmeye calisiliyor. Gorevlilere durumu anlatip bu halde kabul edemeyecegimi soyledim. Zaten gorunen koy kilavuz istemez. Her sey ortada. Gorevliler tekrardan tamire gonderelim gibi bir sacma cevap verince iyice sinirlerim bozuldu. Ben derdimi anlatmaya calisiyorum. Diyorum ki ben yurt disinda yasiyorum. Bir haftaya donecegim ve bir daha ne zaman gelirim belli degil. Onlar da israrla bir sey yapamayacaklarini anlatiyorlar vs. vs. Verdigim halden beter buldugum mama sandalyesine degil bebegimi oturtmak evimden bile iceri sokmam mumkun degil. Bır daha tamire gitse ne olacak!! Daha beter gerı gelir...Dedim ki" ben bu magazadan tonlarca alis veris yaptim. Bu daha ilk problemim ve aldigim hizmete bakin, ben bu mama sandalyesini size hibe ediyorum simdi yenisini alacagim fakat bana once magazanin mudurunu cagirin" bir kac dakika sonra mudur yanima geldi. Durumu tekrar izzah ettim ve acinacak haldeki mama sandalyesini gosterdim. " Siz benim yerimde olsaniz bebeginizi boyle bir mama sandalyesine koyar misiniz?" dedim. Daha da onemlisi "musterinize bu sekildeki bir urunu nasil teslim edebilirsiniz" Bayan umagaza muduru benden ozur dileyerek aslinda urunun sorumlulugunun " Peg Prego" markasina ait oldugunu ama onlarin ayibini kabul ettiklerini ve "e-bebek " magazasi olarak beni madur etmemek icin urunu yenisi ile degistireceklerini soyledi. Tesekkur ettim ve yenilenen mama sandalyesini alarak eve dondum.

"e - bebek" magazasina sorumlulugunu bilen ve musteri maduriyetini anlayan tutumundan dolayi tesekkurler. Guvenle oradan alisveris yapmaya devam edebilirim:) Bu arada " Peg Prego" ya da bır kaç çift lafım var ama neyse... Aman dıyeyım urunlerını alırken bır kez daha dusunun derım...ı

2 yorum:

  1. Canım iyiki yazdın bu yazıyı , o markadan almayı düşünen bir arkadaşım vardı,çok şaşırdım,ben de çok beğenmiştim ama dediğin gibi çok pahalıydı,chicco aldım ve hiçbirşey olmadı.Aslında eşin haklı ama bazı markalar sadece bazı ürünlerde başarılı,bebek arabalarını iyi duymuştım mesela.Müdür hanıma da bravo,profesyonel bir işletme böyle olmalı,senin adına çok sevindim,parana yazık olacaktı:(

    YanıtlaSil
  2. Faydalı olabildiğime sevindim:) ben de chicco alalım demiştim ama dinletememiştim:) neyseki değişim yaptılar. Yoksa çık uzülecektim:) öpüyorum sizi:)

    YanıtlaSil