1 Nisan 2013 Pazartesi

et oburum:)

"Bir dana daha kesin, bu yetmedi banaaaaa!!!"

Böyle göründügüne bakmayin siz. Su siralar yemeklerle aramiz hiç hos degil. Yine yeni yeniden basa döndük. Hic bir sey yediremiyorum. Istah sifir. Bir de yememek icin benimle kavga eder oldu. Yine yemek savaslarimiz basladi. Offf offf artik memeden kesme zamani geldi galiba. Doktorumuz da teyit etti . Biraz daha zamani var . Keyfini cikarsin simdilik. Yaza dogru anneannesinin yanina yazliga gittimizde bu emme olayini bitirmeyi planliyorum. Bakalim nasil becerecegiz??Biraz zor bir surec olacak gibi... Ama zamani geldi de geciyor bile. Yemek yememesinin sebebi buyuk ihtimal emmek... Bakalim bu isi nasil becerecegiz??

2 yorum:

  1. Sizi çok iyi anlıyorum.Biz de aynı durumdayız.Bütün gün meme diye bağırıp bacaklarıma sarılıyor.Ben de Ramazan ayı öncesi yani haziran sonunda ayırmayı planlıyorum.Allah yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim:) gozum korkuyor ama ben de ayni donemde ayirmayi dusunuyorum. Insallah sorunsuz kolayca atlatiriz da bebislerimiz guzel guzel yerler:)

      Sil