30 Ocak 2014 Perşembe

tuvalet egitiminde son nokta...

Biz bu yaz bezi cikarttik. Emir cok kisa bir surede, cisini de kakasini da haber vermeye basladi. Tahmin ettigimden cok daha cabuk ve rahat bir surec oldu. Aslinda bizim icin en zoru memeden ayrilmak oldu. O kadar zor bir donemdi ki, bunun  disinda ki tum surecler bana tahminimden cok daha kolaymis gibi geldi. 
Bezi cikarttik. Kakayi ve cisi haber verip hic kacirmadan bi guzel yapiyorduk. Fakat kucuk bir sorunumuz vardi. Cisi cok guzel bi sekilde klozete yapiyorduk fakat kakayi bir turlu ne oturaga ne de klozete yaptirtamadik. Biz de babasiyla isleri akisina birakip hic israr etmemeye karar verdik. Her seferinde de eger kakasini oturaga yaparsa ona cok buyuk itfaye arabasi alacagimizi soyluyorduk. Sonunda dun Emir kendi kendine kakasini oturaga yapmayi istedi ve bunu da bir guzel basardi:) Boylelikle eger bizimki kararini degistirmezse, tuvalet egitimimiz de tamamlanmis olacak. Biz tabi cok mutlu olduk. Bu haberi herkeslere soyledik. Adeta bir senlik havasiyla kutlamalar yaptik. Babasi is donusu alel acele bi itfaye arabasi almis. Emir'e vadettigimiz hediyelerden ilki aksam geldi. Sirada diger vaatlerimiz var( ki bunlari da her defasinda unutmadan istiyor). Biz bu isi galiba bitirdik. Darisi diger annelerin basina:)



2 yorum:

  1. hayırlı uğurlu olsun:) ama dikkat edin her an geri dönüşler olabiliyor , mesela bizimki kakasını tekrar söylememeye başladıi gerçi ben bu durumu benim hamileliğime tepki olarak algılıyorum ama nasıl çözeceğiz bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel. Benim oğlum da şimdiden çişini bezine yaparken tissss diyor hatta kakasını yapmışsa bezine annee üff üff diye haber veriyor ama daha 18. ayımızda olduğumuz için çok ısrarcı olup korkutmak istemiyorum. Dilerim biz de sizinki kadar kolay atlatırız bu süreci. Bu arada oğlum 16. ayında emmeyi kendiliğinden bıraktı.

    YanıtlaSil