16 Nisan 2012 Pazartesi

ilk inci tanemiz

Dün fark ettim. Bebeğimin birkaç haftadır huysuzlanmasının sebebi, ilk inci tanemizmiş.Aslında bunu benim değilde başka birinin ilk olarak fark etmesi gerekiyordu. Bizde bir adet vardır, bebeğin ilk dişini fark eden, ona güzel bir hediye ya da altın  alır. Bu durumda ben farkettiğime göre,  diş hediyesini ona  ben alacağım.

Benim oğluşum doğduğundan beri, neredeyse hiç huysuzluk yapmadı. İlk iki ay gaz sancılarından dolayı doğal olarak biraz sıkıntı yaşadık ama bu da doğal süreceinde geçti gitti. Sonrasında oğluşum küçük bir melek  oldu. Nereye koysam, kendi kendine oynar sonra da kendi kendine uyurdu.Beni hiç yormadı , hiç de üzmedi. Ağladığını  bile neredeyse duymadım diyebilirim.

Son bir aydır, bebeğimin huylarında değişiklikler  olmaya başlamıştı. Mızmızlanmalar gitgide arttı. Uyumadan önce ağlamaları başladı.Gece uzun süre uyanmadan uyuyan bebeğim saat başı uyanmaya  başladı. Elleri sürekli ağzındaydı ve salyaları çoğaldı. Bütün bunların sebebi meger diş çıkarmasıymış. Bakalım bundan sonraki süreçlerde bizi neler bekliyor olacak? Heyecanla bekliyorum...

2 yorum:

  1. sağlıkla büyütün bebeğinizi.:)
    çok cici sayfanız.
    izliyorum sizi müsadenizle.
    bende sizi bekliyorum sayfama.
    kucak dolusu sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel yorumunuz ve dileginiz icin cok tesekkurler:) keyifli blogunuzu hemen ziyaret ettim ve izlemeye aldim:)guzel tariflerinizden faydalanacagim:) sevgiler

      Sil