10 Mayıs 2012 Perşembe

"blogger anneler" de röportajım yayınlandı :)

Röportajı Hazırlayan Ülkü

 
Bize kendinizden biraz bahsedermisiniz?
11.10.1978 doğumluyum.Otuzlu yaşlarıma kadar iyi bir eğitim, iyi bir kariyer derdindeydim. Hep çok yoğun bir tempoda çalıştım ve sosyal hayata, bu yoğun tempoda maalesef çok vakit ayırma fırsatım olmadı.Doğa ananın da yardımıyla artan annelik güdüsüne daha fazla karşı koyamadım ve 03.11.2011 tarihinde anne oldum.Şimdi eski bir iş kadını , yeni bir ev hanımı ve anneyim.

Blog tutma fikri ne zaman doğdu?
Blog tutma fikri, hamile olduğumu öğrendiğimde ,hamilelik tecrübelerini okuduğum diğer anne adaylarının bloglarıyla tanışmamla başladı.Hamilelik dönemimi de yoğun tempoda çalışarak geçirdiğim için maalesef bir türlü başlangıç yapamadım.Doğum sonrası alışma sürecini de daha yeni yeni atlattım. Şimdilerde kendime vakit ayıracak kısıtlı zamanlarımda bloğuma vakit ayırmak en büyük keyfim.

Bloguna daha önce göz atmamış okuyucularımız için biraz anlatır mısın peki, neler bulabilirler?
Bloğumda yeni anne olmanın en güzel tarafları, en zor tarafları, hayattan alınan küçük zevkler, güncel olaylar, kısacası benim gözümden annelik ve hayatın doğal akışında, acısı ve tatlısı yer alıyor.

Blog yazıyor olmanın ne gibi faydaları oldu senin için?
Çok yoğun tempolu iş hayatından sonra, tam zamanlı annelik ve ev hanımı olmak, belli bir zamandan sonra, bir şey üretmiyor hissi doğuruyor.Ben de birilerine faydalı olabilmek, bir şeyler üretebilmek, paylaşımlar sağlamak, bu arada da, en önemlisi geleceğe dönük bir anı defteri oluşturmak için blog yazmaya başladım.Bundan uzunca seneler sonra dönüp baktığımda, geride bıraktıklarımı görebilecek olma fikri çok güzel.

Çalışmadığınız ve blog yazmadığınız zaman ne yapıyorsun?
Yeni bir anne olduğum için vaktimin çoğunu bebeğim alıyor.Hatta ve hatta bloğum için uykumdan feragat etmem bile gerekiyor diyebilirim.Bana kalan boş zamanları, dinlenerek ve bloğuma vakit ayırarak geçiriyorum. Bebeğimle birlikte en çok yapmaktan hoşlandığımız aktivitemiz, şimdilik güneşli güzel havalarda yürüyüşlere çıkmak.

Sizce blog yazmak bir ihtiyaç mı?
Blog yazmak ihtiyaçtan öte , insanın üretmesini, düşünmesini, paylaşmasını sağlayan bir yöntem.Ben diğer blogları okuyarak çok faydalı bilgiler edindim. Annelerin tecrübelerinden faydalandım.Umarım benim bloğumu okuyanlar da benim tecrübelerimden faydalanırlar…

Bloggerlarla ilişkileriniz nasıl?
Blogları takip etmeyi çok seviyorum..Aradığım her şeyi bloglarda bulmam mümkün.Diğer annelerin neler yaptığını, neler düşündüğünü görüp,kendi eksiklerimi ve artılarımı anlama fırsatım oluyor.Bu doğrultuda kendimi geliştirip, eksiklerimi tamamlayabiliyorum.Çocuk büyütmek çok zor… Bu zorluklarda yalnız olmadığımı görmek bana destek oluyor.

Takipçilerinizle en çok neleri paylaşmayı seviyorsunuz?
Güncel hayata dair her şeyi paylaşmayı seviyorum.Bebeğimin gelişimini, yaşadığım tecrübelerimi, başıma gelen komik olayları, aklınıza gelebilecek her şeyi bloğumda paylaşabilirim.

Diğer sosyal ağlar ve blogları karşılaştırdığınızda blogların artıları nelerdir?
Bloglar, kişilerin hayallerini , hissettiklerini, tecrübelerini, görüşlerini, hayatları ile ilgili tüm ince detayları, samimiyetle paylaştıkları ayrı bir dünya…

Son olarak Blogger Anneler için neler söylemek istersiniz?
Anneleri bir araya getirme fikri çok güzel. Bu birlikten kim bilir neler doğar.Annelerin birlikteliğinden doğan güç ile çok güzel projelere imza atılabileceğini düşünüyorum. Anneler her şeyin üstesinden gelebilir….

İzleyicilerimize sizin eklemek istediğiniz bir şeyler varmı?
Hayatı ve hayata dair her şeyi paylaşmak güzel. Sevinçler paylaştıkça çoğalır, hüzünler paylaştıkça azalır.

6 yorum:

  1. sizi yakından tanımak güzel bende blogger anneyim. aramıza hoşgeldiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben de sizi tanıdığıma sevindim:) aranızda olmak çok güzel:)

      Sil
  2. 'BLOGGER ANNELER BLOGUNDAN GELDİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz ,sefalar getirdiniz:) ben de sizi hemen ziyaret edeceğim:)

      Sil
  3. Bende BLOGGER ANNELER BLOGUNDAN geldim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar:) hoş geldiniz:)sizi de burada görmek ne hoş:)

      Sil