28 Mayıs 2012 Pazartesi

buluşalım kaynaşalım !!


Çoktandır düşündüğüm ve gerçekleşmesini istediğim küçük çaplı bir projem vardı.Geçenlerde bebeğimin İngiltere'de yaşayan amcası ile konuşurken, onların  ilk bebekleri dünyaya geldiğinde, aynı dönem doğum yapan ve yakın oturan annelerin bir araya geldiklerini sık sık görüştüklerini ve bu sayede zaman içinde, ailelerin ve çocukların de çok uzun süreli, çok güzel dostluklar kurduklarından  bahsetti.Tam da benim düşündüğümü uygulayan çok güzel bir sistem İngiltere'de uygulanıyormuş.Onlar daha hastanede, hamilelik sürecinde ve doğum sonrasında bu süreci başlatmanın temellerini atıyorlarmış.Aynı dönem hamile olan ve doğum yapan anneler (tabii eğer isterlerse) iletişim bilgilerini hastanede paylaşıyorlarmış ve sonrasında buluşma organizasyonunu başlatıyorlarmış.Hepsi ile değil ama bazıları ile çok güzel dostluklar kurmuşlar ve uzun yıllar bunu devam ettirmeyi başarmışlar...

Böylelikle benim de kafamda olan bu proje, daha da somut hale geldi.  Benim gibi yeni anne olmuş, bana yakın oturan anneler ile buluşup tanışmak, onlarla kaynaşmak, yeni dostluklar kurmak istiyorum.Bunu hem kendim için hem de bebeğim için istiyorum. Bebeğim kendi gibi, yaşıtları ile tanışıp, onlarla vakit geçirsin ben de onların anneleri ile kahvemi yudumlayıp, her annenin yaptığı gibi biraz bebeklerden, biraz havadan sudan sohbet etmek istiyorum.Zaman geçtikçe sohbetleri ve samimiyeti ilerletmek,  bebeklerimizi birlikte büyütmek, onların arkadaşlıklarını da pekiştirmek istiyorum. Bu mümkün mü acaba? Buradan sesimi duyurabilir miyim? Benim gibi düşünüp, bunu isteyen anneler var mııııı?

6 yorum:

  1. Güzel düşünce,blogger annleri hazıran 8 de buluşacaklar.(tarihde bır değişiklik olmadıysa) sende bu buluşmaya katılabılrsın istanbulda oturanlar katılıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. guzelmis:)bulusma detaylarini bulamadim ben:) detaylar nerede yazili?eger o tarihte İstanbul'da olursam, seve seve katilmayi isterim:)

      Sil
  2. yaaa ben 8 haziran'da şehir dışında olacağım ama :(( hoş zaten hafta içi gelemezdim ya :(( ama buluşma fikri süper.Benim oğluşum biraz büyük seninkinden, 18 aylık ama olsun gelirim yine de:)Bahçelievler'de oturuyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bulusmayi cok isterim :)biz de Uskudar'da oturuyoruz:)umarim kisa zamanda gorusup tanisiriz:)

      Sil
  3. Buluşma fikri süpermiş. Benim kızım daha çok ufak, 40ını yeni tamamladı, ben de taze anne olarak diğer annelerle buluşup kaynaşmak, tecrübeli olanların deneyimlerinden faydalanmak, benimle aynı zamanlarda bebek sahibi olanlarla da bu süreçte yaşadıklarımızı paylaşmak çok isterim. Kozyatağında oturuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miniginiz hos gelmis:) ne tatlidir o simdi minicik:)tanisip bulusmayi cok isterim:)biz de uskudar'da oturuyoruz yakin sayiliriz:)

      Sil