8 Mayıs 2012 Salı

blogger anneler


"Blogger Anneler" gurubunu ilk keşfettiğimde çok sevindim.Benim gibi bir sürü annenin bloglarına ulaşmak ve onların yaptıklarından haberdar olmak için ben de onlardan biri olmak istedim ve bloguma daha ilk günden "blogger anneler" logosunu ekledim.
 
Blogları takip etmeyi çok seviyorum..Aradığım her şeyi bloglarda bulmam mümkün.Diğer annelerin neler yaptığını, neler düşündüğünü görüp,kendi eksiklerimi ve artılarımı anlama fırsatım oluyor.Bu doğrultuda kendimi geliştirip, eksiklerimi tamamlayabiliyorum.Çocuk büyütmek çok zor… Bu zorluklarda yalnız olmadığımı görmek bana destek oluyor.

Anneleri bir araya getirme fikri çok güzel. Bu birlikten kim bilir neler doğar.Annelerin birlikteliğinden doğan güç ile çok güzel projelere imza atılabileceğini düşünüyorum. Anneler her şeyin üstesinden gelebilir….

Anneleri bir araya getirme fikrinin sahibi "Fotografik Hatıralar"'a birbirimizi bulmamıza yardımcı olduğu için teşekkürler...
 Fotoğrafik Hatılaralar

14 yorum:

  1. Çok ince bir düşünce bu yazıyı paylaşmak, bende hemen yapıyorum :)

    http://emreylehayat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:) ziyaretinize geliyorum hemen:)

      Sil
  2. BLOGGER ANNELER BLOGUNDAN GELDİM ilk ben mi geldim acaba?
    sevgilerimi sunarak izlemeye alıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz sefa getirdiniz:) Ben de iadeyi ziyarete geliyorum ilk fırsatta:)

      Sil
  3. Merhabalar,sohbetinizi bir çırpıda okudum,bende blogger annelerdenım.Banada beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, en kısa zamanda severek ziyarete geliyorum sizi:)

      Sil
  4. Süper 2 anne gelmiş bile :)
    Ben 3. müyüm...
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler :) hoş gelmişsiniz sefa getirmişsiniz:)herzaman beklerim:)

      Sil
  5. Merhaba,

    Ülkü hanımla olan röportajınızı okudum. Bebekli hayat başlayınca ben de iş hayatına mola verenlerdenim.
    Ben de sizi bloguma beklerim.

    Mutlu günler size ve bebeğinize :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, desenize tam zamanlı ev hanımları ve anneleriz şimdi :) En kısa zamanda ziyaretinize geliyorum:) sevgiler...

      Sil
  6. Selam. Bende molayı bitirip yoğun iş hayatına dönmüş bir anneyim :) Oğlunu sağlıkla, mutlulukla büyüt. Seni tanıdığıma sevindim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,iş dünyasında kolay gelsin:) ben daha uzun bir süre moladayım galiba:)güzel dileklerin için teşekkürler... ben de seni tanıdığıma sevindim:)

      Sil
  7. iletişim bilgileriniz var mı,mail adresi göremiyorum neden?

    YanıtlaSil
  8. Merhaba herkese :) Bende katildim araniza. Benim sayfamda adaninannesi.blogspot.com
    Hepinizi kucakliyorum

    YanıtlaSil