4 Mayıs 2012 Cuma

ücretsiz hamilelik eğitimi


Bir süredir anneysen.com' da yazılar yayınlıyorum. Düzenledikleri ücretsiz hamilelik eğitiminden daha fazla kişinin faydalanabilmesi için duyurmamı istemişler. İlgilenen, hamile anne adayları için buradan duyurmak istedim...

Universal Hastaneler Grubu ile Ücretsiz Hamilelik Eğitimi

12 Mayıs 2012, Cumartesi günü saat: 10.00 - 13.00 arasında, Universal Çamlıca Hastanesi’nde düzenlenecek eğitime kayıt için anne adayları www.anneysen.com dan bilgi alabilirler.


Eğitim Programı
09.30  Karşılama ve Kayıt

10.00  Hamilelik döneminde yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler, yaptırılması

gereken testler ve doğum yöntemleri

Op. Dr. Ebru Füsun Işık, Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı

 10.30  Hamilelik döneminde ve doğum sonrasında beslenme rehberi

Dyt. Samet Yağlı, Sağlıklı Beslenme ve Diyet Uzmanı

 11.00  Ara

 11.15  Emzirmenin püf noktaları ve teknikleri, bebeğin evdeki ilk günlerinde

dikkat edilmesi gerekenler (yenidoğanın beslenmesi, banyosu, masajı, bakımı)

Zeynep Ekşi, Eğitim Hemşiresi

 11.45  Yenidoğandan toddler dönemine ev kazaları ve ilk yardım teknikleri

Dr. Serhat Çehreli, Acil Servis Koordinatörü

 12.15  Ara

 12.30  Hastane tanıtım turu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder