15 Mayıs 2012 Salı

bugün :)





Teyzemiz anneler günü için bir demet kırmızı karanfil ile sürpriz yaptı:) Benim ilk anneler günümü kutladı:)





Üç yıldır inatla beklediğim , tamamen ümidimi kestiğim ve bir türlü çiçek açtıramadığım orkidem filiz çıkarttı:) Bugün yeni fark ettim ve çok sevindim. Merakla ilk çiçeğini bekliyorum. Bu orkideler ne kadar da nazlı oluyorlarmış böyle:) Üç yılda ancak keyfi geldi bizimkinin:)Ya da belki ben yeteri kadar sevip, konuşamadım onunla :)

Veeee en sonunda, doğumdan sonra ilk defa,  kuaföre gidebildim.Halimi siz düşünün artık :) Hamilelikte pırıl pırıl parlayan, gürleştikçe gürleşen saçlarım, doğumdan sonra öyle bir dökülmeye başkadı ki, kel kalacağım sandım. Sürekli aklımda olmasına rağmen bir türlü fırsat bulup da gidememiştim.Saçlarım uzadıkça uzadılar, üstelik sürekli sımsıkı tepemde toplu duruyorlardı. ( Mecburen çünkü şu sıralar Emir erim öyle bir saçımı çekiyor ki... On kaplan gücünde:) geçen gün elinde resmen bir tutam saçım vardı:) Zaten dökülüyorlar, bir de yetmezmiş gibi oğluşum  yoluyor saçlarımı) Bende kestirme kararı aldım ve kestirdim gitti:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder